N.V. Juva presenteert (MVO) Jaarverslag 2016

Deel dit artikel

Op maandag 19 juni heeft de directie van N.V. Juva tijdens de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering het Jaarverslag 2016 en het MVO Jaarverslag 2016 aan haar raad van commissarissen en aandeelhouders gepresenteerd. De jaarverslagen zijn te vinden op de website www.juva.nl. N.V. Juva is de moedermaatschappij van Westland Infra Netbeheer (transport- en aansluitdiensten), Capturam (innovatie en energietransitie) en Anexo (meetbedrijf en infra-gerelateerde diensten).

Het Jaarverslag 2016 geeft een goed inzicht in de resultaten die wij hebben bereikt met de gezamenlijke activiteiten. In 2016 hebben een aantal naamswijzigingen plaatsgevonden om de verschillende activiteiten duidelijk en eenduidig te positioneren. Aanvullend op de rol van Westland Infra als netbeheerder in de regio’s Westland en Midden-Delfland en delen van de Botlek, geeft Capturam invulling aan de verduurzaming in het verzorgingsgebied, onder andere door deelname aan projecten in de regio. Anexo is het bedrijf dat opereert in de vrije markt als meetbedrijf en voor realisatie van energie-infraprojecten.

Invulling geven aan de energietransitie is voor Juva, onder voorwaarden van veilig en betrouwbaar, een hoofdactiviteit. Daarom is er ook een apart MVO Jaarverslag. Hierin beschrijven we hoe we onze verantwoordelijkheid zien voor mens, milieu en maatschappij in alles wat we doen.

“We hebben een mooi resultaat bereikt en grote stappen gezet om verduurzaming in de regio te stimuleren, mede door de start van Trias Westland. Dit had niet mogelijk geweest zonder de enorme inzet van de medewerkers die zich dagelijks inspannen om de energietransitie voor de regio en onze klanten vorm te geven”, zegt algemeen directeur Frank Binnekamp.

Over N.V. Juva
N.V. Juva ondersteunt ontwikkelingen in de veranderende energiewereld. We hebben een actieve rol in het uitvoeren van diensten voor decentrale initiatieven, binnen zowel gereguleerde als private netwerken. Daarmee spelen we in op veranderende markten en (latente) klantbehoeften ten aanzien van de energietransitie en verduurzaming van de regio.